tirsdag den 25. november 2008

Introduktion



Så er det ved at være tid til at få gang i køkkenskriveriet her på bloggen! Jeg vil skrive om mine eksperimenter udi kogekunsten og dele mine opskrifter med jer - fortrinsvis de vellykkede af slagsen.




Mine indslag er sæsonbetonede og jeg bestræber mig på at få delt mine kokkerier jævnligt her på bloggen. I perioder med dårlig tid til skriverier suppleres med fotografiske indslag fra livet.

NB: Mine opskrifter indeholder oftest vegetabilsk margarine i stedet for smør, og sojaprodukter i stedet for mælkeprodukter. Det skyldes at 3/4 af husstanden lider af komælks-intolerance, hvilket vi er kede af, men dog finder os tilrette med. Den vegetabilske margarine kan oftest med fordel erstattes af smør, hvilket jeg altid tidligere har brugt i min bagning, og sojadrik med mælk. Opskrifter med sojafløde og soja-piskefløde vil ikke altid fungere med en simpel erstatning, men prøv dig frem - det gør jeg alligevel med alle mine opskrifter på soja.

Velkommen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar