torsdag den 5. juli 2018

Små måltider i farver

Jeg savner lidt den her blog, selvom det også bare er for meget arbejde at lave indlæggene og jeg heller ikke laver ret meget mad i øjeblikket. Men jeg savner alligevel at dele de gode måltider, så her kommer lidt billeder af ting jeg har spist.

Først en serie billeder af de små måltider - morgenmad, frokost, mellemmåltider:

vandmelon, fordi det hører sig til om sommeren


og jordbær med (soja)fløde, ditto


vafler, fordi det regnede og jeg havde lyst

sojayoghurt med bær, frø og kerner

eftermiddagste

morgenmad eller frokost, som det passer på dagen

Jeg elsker hvor farverig maden er og hvor mange frugter og grønsager der er i sæson om sommeren - det gør det let at spise godt og varieret uden de store anstrengelser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar