onsdag den 10. februar 2010

Eftermiddag

Det står sløjt til her på adressen. Endnu en ordentlig omgang forkølelse åd det meste af sidste uge og hele weekenden - jeg har faktisk ikke rigtig været i køkkenet siden onsdag sidste uge og jeg kan ikke engang huske hvad jeg lavede. I mellemtiden har jeg fået suppe nok for hele måneden. Det er stadig sløjt med energien, men jeg begynder at trænge til noget lidt mere interessant at spise. Planen i dag er at lave en kyllingekarry, og i mellemtiden vil jeg så dele min eftermiddags-"treat" fra i går:

eftermiddag

En skål friske blåbær med mandelmælk og hjemmelavet vaniljesukker. Det smager himmelsk.

Velbekomme!



The English Corner

My kitchen is sadly neglected these days. I'm currently recovering from the latest bout of flu, and still feeling somewhat limp. I haven't cooked for a week, have consumed enough soup to last me the month, and am pining for something a bit more challenging. The plan for tonight is to cook a chicken curry, and in the meantime I leave you with a photo of yesterday's afternoon treat (see photo above). Fresh blueberries with almond milk and homemade vanilla sugar - so good.

Bon appétit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar