søndag den 6. december 2009

Vindere af årsdags-udlodning!

Ja, det var godt nok lidt af en overraskelse for mig, at der kom så få kommentarer på mit årsdagsindlæg - kan folk slet ikke lide chokolade mere? Men nu har jeg haft lånt Sorayas Stetson og hevet et par navne op af hatten. Vinderne af et sæt Summerbird marcipanhjerter blev:

Anette og Klidmosteren - send mig en mail (ejersbo snabela gmail punktum com), med oplysninger om hvor jeg skal sende de gode hjerter hen, så får du en sød hilsen i postkassen i løbet af ugen.

Til slut et billede fra konfektværkstedet:
pomerans og sukat

Julen er nær!



The English Corner

Well, I admit to being slightly surprised by the lack of comments on my anniversary give-away post - don't people like chocolate anymore? I did borrow Soraya's Stetson and pull a couple of names out of the hat, so two winners have been found for a box each of twin marzipan hearts from Summerbird - congratulations to Anette and Klidmosteren.

Yule preparations are continuing apace in my kitchen, and more entries about baking and sweets are on their way.

1 kommentar: