tirsdag den 29. december 2009

Feriedage

Ovenpå al den tunge julemad bliver der lavet indisk karry, sushi, og andet godt i køkkenet i disse dage. Vi er så småt ved at ryste den værste jule-ladhed af os og vende blikket ud i vinterlandskabet igen. Vejret har været flot, og noget koldt, og med en lille hund i huset er der rig lejlighed til nogle ture ud i vinteren.

udstiksforme

Selvom jeg både har bagt honningkager og vaniljekranse, og lavet rødkål og farseret and fra bunden, så har der ikke været tid og kræfter til at blogge om det. Efter nytår kommer det nok til at virke lidt malplaceret at blogge videre om julemaden, så det kan være jeg gemmer opskrifterne til næste år.

Vi skal holde nytår hos nogle venner, så der skal ikke planlægges menu og kokkereres til nytåret her i huset i denne omgang. Maia er godt nok lidt skuffet over at vi ikke skal lave god middag fra bunden, så det kan jo være hun kaster sig ud i nogle avancerede kokkerier i dagene omkring nytår - i så fald skal der nok blive taget billeder, og måske hun laver et indlæg på sin blog.

Tak for et første år på bloggen, hvor jeg har fundet formen - jeg ser frem til at få strømlinet processen i det kommende år, så jeg bedre kan passe posterne ind i en travl dagligdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar