fredag den 28. januar 2011

Lidt fra køkkenet

Godt nok kan jeg ikke rigtig finde tiden og energien til at blogge her for tiden, men der bliver stadig lavet mad i køkkenet hver dag. Her er nogle få ting fra det seneste par uger - måske kommer der opskrifter på noget af det senere. scones Mysli-scones, med lidt flere kerner og nødder end den gamle opskrift, og med honning i stedet for sukker. stuffed breads Indiske pandebrød med krydret kartoffelfyld - jeg brugte noget nyt mel R havde købt og de blev ikke helt som jeg ville have dem, så opskriften skal lige justeres lidt. horn og snegle Kanelsnegle og marcipanhorn - hvorfor ikke lave to slags lækkert bagværk med samme dej? indian meal Og til sidst et krydret måltid fra i onsdags - min egen rejekarry i tomat-kokos, fine basmatiris, og krydrede gulerødder og grønne bønner med cashewnødder. I weekenden har jeg planer om at jeg skal prøve at lave napoleonshatte. Så kommer der måske en opskrift på søndag, hvor R og den yngste skal samle møbler til værelset - de vil sikkert gerne have te og kager ovenpå strabadserne. God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar